top of page

Mijn eerste wedstrijd

S'ochtends wakker geworden met een top gevoel ik had er super veel zin in!! Toen hebben we alle stallen gemest en hebben onze paarden nog even gepoetst en op de trailer gezet. We hadden een gezellige rit in de auto, toen we op het terein aan kwamen zag ik gelijk een gezellige sfeer mensen die relaxt bij hun paarden zaten toen nam bij mij gelijk heel wat spanning af. We haalde onze paarden uit de trailer en zijn naar de voorkeuring gegaan ook daar was weer een fijne sfeer met leuke mensen en de dierenartsen waren heel aardig en dat stelde mij erg gerust. Rahyeelah had gelijk een hartslag onder de 60 dus super van haar want ze vond het wel spannend haar eerste keer!! Na de voorkeuring naar onze trailer gelopen en Rahyeelah en Bisiriya opgezadeld en klaar gemaakt. Toen het 10 minuten voor dat we moesten starten was zijn we naar het start punt gegaan . Rahyeelah vond het daar erg spannend maar toen we starten was ze super relaxt! Ik heb een erg fijne rit gehad op de lieve betrouwbare Rahyeelah en ben zo trots op haar want we hebben zelfs een beetje kunnen koelen wat ze heel erg spannend vond! Op het einde van de rit was Rahyeelah nog zo fit het leek wel of ze nog een rondje wou! Toen we bij de finish kwamen hebben we gelijk aan kunnen bieden met weer een hartslag onder de 60!! Daarna weer naar de trailer gegaan en afgezadeld en onze paarden opgespoten en mijn mooie zweet deken op gedaan met onze namen er op!!! Na een half uur weer naar de na keuring gegaan daar had ze een mooie hartslag van 44 en alles was goed! Ons doel was bereikt ik en Rahyeelah hebben onze eerste Endurance wedstrijd goed uit gereden!! In de trailer waren we allebei toch best wel een beetje moe maar ik ben heel blij met de leuke 1ste aanraking met de Endurance!! Het was super! bedankt iedereen en voor

al Rahyeelah mijn super brave pony! Groetjes Carlijn.


Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page